morgonritten slutade brabra

Idag gick jag och Johanna upp till stalltjänsten runt 7 tiden och släppte ut hästarna, medan våra hästar käkade frukost slängde vi i oss våran och sedan drog vi ner till stallet och skrittade ner till volten. Vi red på volten, det roliga var att 3orna tog studenten och stod utanför å skrek som galningar så hon var rätt spänd ibörjan men efter galoppen och mycket halvhalter var hon hur avslappnad som helst och var så grymt lugn och fin i galoppen! Så jäkla nöjd, men jag var tvungen att sluta rätt tidigt för jag blev helt trött i den heta morgonsolen. så vi red ner till hagarna och lät dom beta utanför och sedan satt vi bara vid hagen och tittade på våra underbara ponnyer i flera flera minuter. Jag är grymt nöjd med tjejen, så himla kul att det gå så bra nu igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0