mysigaste mysponnyn

idag red jag på utevolten, till en början var hon rätt stel och ville inte riktigt lyssna utan föredrog att titta på människorna som gickk förbi haha! Men med lite tålamod gav jag hennes tid och sedan var hon faktiskt rätt fin! Med tanke på hur lite hon jobbats dom senaste veckorna. Så jag är nöjd!

Sedan fick Ruby testa att rida henne medan jag fick sitta upp på Hazena. Snacka om 2 helt olika ponnyer! Men Det var roligt det med ;) I stallet mös vi jätte mycket med våra små älsklingar, ryktade 50 tag på vardera sida och sedan satte vi alla oss och snackade, jag i boxen. Hihi coffy var så otroligt avslappnad efter ryktingen och ville mest bara stå och mysa sedan. Jag blev så gla :')


Kommentarer
Postat av: Emma

sööta bilder :')

2011-04-06 @ 22:38:03
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0