riddagbok

Som ni märkt har jag gjort om min blogg för ett tag sedan, till en riddagbok. Jag håller inte på med tävlingar hit och dit, skriver inte så mycket annat. Utan mer för mig. Visst hade jag kanske dubbelt så mycket läsare då men jag orkade inte riktigt hålla på att stressa med sånna inlägg. Tog rätt mycket på hjärnan och tillslut fick jag bloggtorka och det kändes som om jag svek bloggen när jag inte kom på något? haha. Nej så jag bestämde mig för att hålla mig till mig själv.

Skriva om allt som kretsar kring Coffy, och kanske någon annan häst jag rider. Sedan om jag orkar kan jag lägga upp lite inlägg med gamla bilder osv. Trots denna förändring så fortsätter runt 70-90 personer läsa min blogg. Det känns nästan bättre! Att ni som läser, tycker om att läsa om hur det går istället för massa annat tjaffs andra bloggar skriver. Men såklart, om ni kommer med något förslag så skriver jag självklart om det, eller har några frågor.

Idag så rider i alla fall medryttaren therese på coffy eftersom jag har lite plugg att göra och ikväll är det lite roligt som händer på internatet och måste därför göra klart plugget först! Kan gissa på att hon kommer göra lite tempoväxlingar ute på storavolten i detta underbara väder! Är lite avis faktiskt .. hade gärna velat rida. Men nu ska det pluggas!

det var länge sedan jag var SÅHÄR taggad på att hoppa.

Kommentarer
Postat av: emelie (hästblogg)

sjukligt snygg header! :D



följas via bloglovin? =)

2011-04-14 @ 20:23:27
URL: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0