Michelle Lundh ägare på Camina "Cammie"

Hur kan det vara möjligt? Jo, det bara är det! Nu står jag här igen. Med en häst i stallet och en framtid som väntar! Det här kommer bli så bra, hoppas jag. Hon var riktigt cool lugn på när dom kom med henne imorse till berga och så släppte jag ut henne i en hage i några timmar. Runt 5 tiden plockade jag in henne och fick massa hjälp av Jenny och longerade henne. Så sjukt duktig och fin! Ne, sen stod jag länge och pysslade om henne och ska snart ner till stallet och kvällsfodra å se till så att allt är bra. ÅH vad jag tycker om denna häst.

bilder från idag. Kan inte fatta att hon är min! En så otroligt fin häst.


Skitig i ansiktet! hihi. Imon blire att göra en hel-styling på tjejen :)



Kommentarer
Postat av: therese

fan va underbart :D

2011-08-29 @ 20:23:02
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: jennie

Vad fin hon är!! :)

2011-08-29 @ 20:23:24
Postat av: Sofia

Sjuuukt fin!

2011-08-31 @ 07:47:36
Postat av: Josefin

Vad fin! vad kostade hästen?

2011-09-01 @ 20:05:32
Postat av: Josefin

Vad fin! vad kostade hästen?

2011-09-01 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0