Stallmöte & namnhjälp!

Idag hade vi stallmöte med alla som skulle ha häst på skolan. Fick reda på lite saker som är viktigt! Camina kommer få stå i stall 2, dvs. det stora stallet som vi kallar varmstallet, då det är uppvärmt och skönt på vintern. Hon kommer stå i box 2. Vilket är en rätt stor box och två snälla grannar också! Så jag är nöjd :) Hon kommer även stå i hage tre med Hazena! Och jag kommer ha stalltjänst med Johanna och troligtvist en ny etta. Så det känns faktiskt jätte bra! Är riktigt taggad på att flytta in allting och göra iordning. Men speciellt taggad på att ta hit "lilla" tjejen!

Har även en fråga till er som vore jätte schysst om ni kunde hjälpa. Camina heter ju min nya häst, men jag vill allltid ha smeknamn på mina hästar. Eller att det går fort, lätt att säga. Även om det är gulligt. Har lite förslag som ni gärna får "rösta" på eller komma med egna förslag! Vore verkligen schysst :)


1. Cammie/Cammy
2. Ami/Amy
3. Amina
4. Ina



Dark Coffee blev "Coffy" <3

Kommentarer
Postat av: Erika =)

Ja tycker Ina =) ltt o komma ihåg o fint oxå =)

2011-08-26 @ 07:21:30
Postat av: Sara

Cammie/Cammy tror jag kommer bli en naturlig förkortning av hennes namn.

Lycka till med nya hästen =)

2011-08-26 @ 10:47:23
Postat av: therese

Cammy! :D Ååååh måste komma och hälsa på typ på DIRRE när hon kommit :D när kommer hon? hihi <3

2011-08-26 @ 16:05:17
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: anna :)

Cammie tycker jag var gulligt! :)

lycka till med allt och jag ser fram emot att läsa om det! :)

2011-08-26 @ 16:06:44
Postat av: Kim

ina! :D

2011-08-27 @ 19:38:41
URL: http://kimogefja.blogg.se/
Postat av: Anonym

cammis :)

2011-08-28 @ 14:56:30
Postat av: Emina

Amina tycker jag då jag själv hetre Emina men det blir Amina på arabiska ;)

2011-08-30 @ 18:25:56
URL: http://eminametovski.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0