Tillbaka från spain.

Hej alla glada. Michelle är back in bloggvärlden! Jag har precis kommit hem från min 2 månaders resa i spanien som har vart helt fantastiskt! Men nu är detta en hästblogg så ska koncetrera mig på hästämnet. Jag har faktiskt jobbat en vecka på ett ridläger därborta. Det var sjukt kul och jag lärde mig massor. Samtidigt som jag fick rida. Red en D ponny hingst, helt otrolig på att hoppa. Det var stört. Han hade inte gått på nån vecka. Otroligt pigg men hade en galopp utöver det vanliga. Sedan red vi ut en dag också, långritt. Det som ville fick bada med hästarna men jag hade en ganska så nervös häst så jag skippade det. Men fick iaf i honom att doppa fötterna :) Otroligt kul att ge instruktioner för små barn och visade lite saker vi gör här i sverige. Sen fick jag i uppdrag av stallchefen att lära 2 st ungponnier att longeras innan veckans slut. Det gick toppen även fast jag dom varmaste dagarna och med den envisigaste ponnyn höll på att dö ibland haha!  Fick en och annan bild från lägret! Hoppas ni gillare! Efter att ha vart en vecka i stallet så började jag såklart tänka mycket på coffy. Måste verkligen ner och hälsa på henne. Saknar henne så det gör ont..!


här är jag och ridlägerledaren carlos med en DEL av alla lägerbarnen.

denna ponny tog jag hand om hela veckan hihi. Så sjukt fulsöt shettis!

Här har vi heldagsutflykten.

och det här är då favoriten Latigo!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Härliga bilder! Vilken extremt cool ponny du hoppade med!

2011-08-17 @ 08:43:31
URL: http://klaratempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0