Coffyloo's lugn ridning inför imorgon

Idag red jag coffy innan middagen. Gick inte jättejätte bra, men det funkade liksom. Försökte bara böja loss henne fint och tränade på lite galoppombyte och det tyckte coffy var verkligen skiiiiiiit kul och ökade som fan efter ! (: Therese fotade och filmade, ska försöka redigera ihop en film sedan lägger jag upp den. Imorgon kommer en och provrider coffy. gissa om jag är nervös!

Stod och mös jättelänge med henne i boxen. Min älskade älskade älskade ponny <3


älskar min otroligt fina min xD

skritt.


Trav.

Galopp.

Ärevarv för oss, för allt. <3

Kolla hur fin hon har blivit tillskillnad från förut. Helt sjukt, min underbara fina ponny... kan fortfarande inte fatta att jag valt detta beslut, men det är nog bäst. För båda två - jag älskar dig dark coffee <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Man kommer till en stoppkloss, en hög vägg. Man vet att man inte kommer över den, utan måste ta en ny väg. Tyvärr måste man släppa gamla saker vid väggen man inte kom över, i ditt fall är det Coffy <3

2011-02-03 @ 21:23:18
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: therese

så fina tsm :) <3



men OJ vilka fina bilder. Måste vara rena proffsfotografen!!!!!!!!!!

2011-02-03 @ 21:49:36
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0