Göteborg horseshow!

man märker verkligen att folk var nere på göteborg horseshow :P Nu börjar statestiken höjas igen :) Ni som var på scandinavium's stora hästshow, vad tyckte ni? Bättre eller sämre än andra år? Fanns det mycket att shoppa? Vad var roligast? haha ja är så nyfiken eftersom jag själv aldrig har vart där. Men nästa år blir det i alla fall en vända i göteborg med vänner har jag bestämt ;)

bilden är någon bild jag fotade på sthlm horseshow 2010


Jag har själv vart bara vart på sthlm horseshow, vore ju pinsamt om inte eftersom globen ligger någon station härifrån :) haha, sthlm horse show är väl helt okej om jag får säga mitt! kul att se alla kända hoppryttare live och springa runt som en dåre cirkel efter cirkel i annexet ^^,



24/2 var altså i torsdags!


Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson

Haha min statistik såg likadan ut, legat nere i 4dagar och nu är den uppe igen ;D

2011-03-01 @ 01:44:29
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: linn

göteborg horseshow var asa grymt!! ubutet var mkt större och showen roligare, rekomenderar mer än sthlm horseshow :)!!

2011-03-01 @ 02:15:20
Postat av: Nadja

Har bara varit på Stockholms :)

2011-03-01 @ 08:13:51
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0