Hur gammal?

Hur gammal var du första gången när du satt på en häst?

jag var nog inte så gammal. När jag var något år bara så satt jag framför pappa i sadeln på ett par spanskahästar i galopp. Det enda jag minns är vita hästar, en som blev sparkad och att jag satt på sadeln.. inget mer, men stört att jag ens minns det. För minnen har jag rätt lätt att komma ihåg!

När jag var yngre hade vi travhästar och jag följde alltid med pappa när vi skulle till solvalla/stallet. Så jag är så gott som en stalltjej från början, fast mellan 5-8 års ålden blev det typ som en liten "pause" men sedan dess har jag hållt igång i fulla drag faktiskt. Tänkte berätta om mitt hästliv om någon månad, från början till nu/då.


det här är nog den yngsta bilden på mig då jag rider. :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag var 1½ månad när jag satt på min egna shettis ^^

2011-02-03 @ 17:29:32
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: therese

ofta du vart värsta ponnytjejen om du är uppvuxen med travare :O de är ju coolt haha :)

2011-02-03 @ 18:14:57
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0