Hur ser coffys sportlov ut?

Japp nu är det sportlov = hästlov! ohyes.
Har lagt upp ett litet schema för mig och coffy och våran vecka, kan lägga upp den då! :)

Fredag
(idag): lite lättare hoppning.
lördag: får hon vila.
Söndag: Mjukgörnade övningar.
Måndag: Intensivt dressyrpass och lek på kväll. (hjälper stalltjänsten)
Tisdag: Uteritt.
Onsdag: vila.
Torsdag: vila, då jag fyller år. elvira kommer på kvällen!
Fredag: jag tänkte dra och köpa lite ryttarkläder på lyckås, sedan åka till stallet och göra lite mjukgörande dressyrövningar.
Lördag: uteritt, kanske känner lite på henne i ridhuset så att allt stämmer. (hjälper stalltjänsten)
Söndag:
banhoppning. (kanske hjälper stalltjänsten)

som ni ser blir de 3 dagar vila av 10 dagar totalt. Kommer försöka ta mig ut på onsdagen och rida lite lätt i ridhuset men vi får se hur det blir. Jag ska verkligen försöka hålla mitt schema men allt kan ju ändra pga. väder osv! nej nu hinner jag inte skriva mer för ska ner till stallet och hoppa coffan :)


kanske ska man prova att hoppa eller iaf rida lite i hack'et igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0