power ponny!

Hihi, carolina var grymt snäll idag och mockade + fixade höpåsar till coffy idag hihi, tack <3 Så när jag och pappa kom ner till stallet så pussade jag på min plutt och så tog vi ner henne ridhuset. Lät henne springa av sig löst i ridhuset sedan lekte jag med henne haha ååh vad söt hon är! Så fort jag kallade inte henne så kom hon och jag kunde med hjälp av rösten få henne att stanna från 1-2 meters håll! Sprang efter mig sicksak och vi körde lite följa john. Så provade jag det jag påbörjade i oktober (spansk skritt) och hon kom fortfarande ihåg lite hihi, så himla duktig ponny man har . <3




var så himla längesedan jag verkligen lekte med henne från marken, och det märktes att hon saknat det. Ska se till att göra det lite oftare för hon älskar det, men det är ju typ aldrig ledigt i ridhuset!

Kommentarer
Postat av: Carolina ;)

Höhö varsegod ;) Söta bilder också :D<3

2011-02-18 @ 22:44:27
URL: http://calbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0