provridning numero 4,5,6 ?

Idag kom en familj ut och provred coffy. 3 Tjejer i åldrarna 13-16. Den yngsta var hon som skulle få henne och dom andra systrarna skulle hjälpa till, även föräldrarna red och hade en egen hästgård. Kändes sjukligt bra och nu kan man inget mer än att hoppas! Dom gillade henne jätte mycket i alla fall! Coffy var riktigt fin faktiskt, hur mkt vi än hoppade upp och ner och olika provred så var hon hur snäll som helst och gillade läget, gjorde sitt yttersta och även fast hon var lite trött så fortsatte hon som vanligt. Tjejen hoppade upp till 90cm, jätte fint såg det ut och hon var så orädd man kunde bli och framåt. Awesome! :)

lägger upp bilder på första gången jag red coffy. fan va länge sen.. nästan så att jag får tårar i ögonen. det här var den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag minns allt, som igår
<3


Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - VINN JOHN WHITAKER SCHABRAK PÅ BLOGGEN! :D

sv; jaaa det är den :D men c.o.

men jag ska nog göra som du säger och spara till kamera först, tävlar inte nu och aa :)! Tack för tipset :)

2011-02-20 @ 15:40:02
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - VINN JOHN WHITAKER SCHABRAK PÅ BLOGGEN! :D

Hoppas de köper henne, de lät ju jättebra:)

2011-02-20 @ 20:02:45
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0