stallmys fick det bli!

Japp jag tog mig till stallet igenom denna iskalla kväll. Okej, har kanske 500m dit ? kanske mindre. Haha men endå. Både näsborrar och händer hann bli till is under promenaden dit. När jag väl kom fram så möttes jag av en glad filur och som jag fick värma händerna hos, hihi :) Sedan satt jag i boxen med henne, vi snackade maaaaaassor av skit ska jag säga er ;) haha nä, jag satt helt tyst och bara beskådade denna vackra individ! Jag känner att jag skrivit för mycket inlämningsuppgifter på sistånde och börjar nu skriva alldeles för mycket onödig fakta, vilket man gör vid inlämningsuppgifter haha. Hm, back to normal.

Hon var så grymt jävla söt! Jag förstår fortfarande inte att hon är ute på annons, hur kan jag vilja sälja en sån här underbar vän? La sin mule i min famn när jag satt där och jag stod länge och kliade henne. Sedan bestämde vi oss för att egofota lite innan hon fick sitt kvällsmål :D japp, tog en drös med fula boxbilder på oss. Bjuder lite ;)



snacka om en godnattpuss! :D

Kommentarer
Postat av: therese

börjar bli dax att borsta bissarna .. :)

2011-02-24 @ 01:07:47
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fin blogg =)

2011-02-24 @ 19:04:21
URL: http://nygrenis.blogg.se/
Postat av: Piiiiiiisa

Är det något speciellt med gula väggar i stallet?(: (Inget illa menat, vet många som har det(: )

2011-02-26 @ 18:39:50
URL: http://pisasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0