Therese's helg....och måndag.

Haha therese har haft coffy hela helgen, ridit dressyr och släppt i ridhuset. Skönt att hon fått gå lite :) Idag jobbade jag i svin och var helt slutkörd efter allt så hon tog coffy idag eftersom hon var ledig idag:) Dom red ut och jag följde med en bit men frös somFAN så jag gick tillbaka ganska snabbt XD Haha cicci fotade lite på dom så här kommer lite gulliga bilder pårom :D


Haha snyggaste jag som pussar på coffyloo :D

Världens mysigaste solnedgång var det.

Kolla va söta :D <3

Kommentarer
Postat av: therese

haha javisst så söta! ;D och jag är så glad över att få låna lille Coffysen skaru veta :)

2011-02-15 @ 00:55:54
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0