äta julgran under en vinterpromenad

idag mådde jag inte så bra, så innan insläppet så gick jag ut en ganska lång promenad med coffy. Så hon riktigt fick skritta och bara vara. Sen tog vi en sväng vid therese & cicci som var vid baracken, pulsade i snön och vi (iaf jag!) blev dö trött av att gå i sån djup snö haha XD coffy fick ngt ryck ibland och började galoppera bredvid mig haha men mesta dels ville hon äta från den utslängda julgranen :)

det var faktiskt riktigt mysigt och jag stod å pussade massa på min plutt innan jag fixade resten. <3


hofors, saknar flummstunderna :*

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

ey btw när du la upp en bild från hofors, ska du åka på ngt ridläger iår?:D

2011-01-14 @ 00:38:06
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

sv; vet inte om jag ska åka, och isf vet jag inte vilket & du brukar ju vara bra på att hitta läger ^^

2011-01-14 @ 12:15:08
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0