coffy fick ett till pass idag .

Japp! Red ju imorse, men eftersom det blev mest skritt och en väldigt kort runda så red jag precis efter machen :) Hon var väldigt stel -.- åh, längtar tills hon blir som i december. Dvs klockren. Ah, men efter ett tag släppte det och jag började galoppera långsidan med cavalettin'a, gissa om hon blev pigg(are)? haha shit och STACK med mig över. Det var rätt kul XD Men sen krävde jag fler och fler galoppsteg emellan och då kom vi ner i ett lugnt tempo. Men vetni? mittupp i allt knackar leffe (stallchefen) på och säger att det kommer människor. Ja, det kom typ massa folk o.o shit, läktaren var full från ena sidan till andra och det var då 95orna som var på informationsgrejsen och skulle på rundan. Och coffy börjar såklart kolla så jag skrittar henne och sen när alla var inne kunde jag börja jobba henne. Hon brydde sig inte om några på läktaren och gick hur fint som helst :D det var asskönt faktiskt!

Sandra fotade och filmade även här. Slänger in en bild bara för att det var den nda som blev nogorlunda bra och filmerna kommer när hon skickat.


Kommentarer
Postat av: wilma

en fråga?

vilket program har du gjort din headerbild med?

jättefin iaf :D

2011-01-22 @ 19:17:22
Postat av: Jerry

Taskigt att inte skriva att jag och saga var där! :(

2011-01-23 @ 15:02:52
Postat av: kim

min kompis såg dej :D

2011-01-24 @ 16:03:12
URL: http://kimogefja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0