hästblandat ingnägg !

eftersom det blev lite mycket idag fick medryttaren (superterran.blogg.se) rida coffy lite, behöver hjälp med igångsättningen eftersom den inte alltid är den roligaste. Tråkigaste av allt är att berga ska ha en pay and jump nu på söndag och jag kan inte vara med, då coffy inte är 100 procent igång.. det suger faktiskt (n) jag som ville vara med så gärna.. dumt att ha den så tidigt efter lovet? inte många kommer vara med jue.

Stalltjänstprat
har haft lite delad stalltjänst den här veckan eftersom vi helt glömt bort att göra upp vem som skulle ha stalltjänst den här veckan, så jag har tagit något insläpp och imorgon med. Inte direkt så jobbigt om man säger så!  Men idag hade vi stallmöte i alla fall, bytt lite grupper vilket är rätt skönt faktiskt. Börjar min första stalltjänst vecka redan nästa vecka och vi är äntligen 3.  vecka 6 har jag stalltjänst i travstallet, ojoj, känner att den kommer ta död på mig? som tur var har man inte det på helgen i förstaring.

Nej, nu ska jag sova i en timma innan kvällsfikat börjar, sen blir det filmkväll i baracken och se skräckis. Så blir nog inget mer bloggande för kvällen.. vad vill ni läsa om? jag har hästbloggtorka känner jag!


älskar den här bilden på mig & coffy. Synd att jag inte har orginalet kvar.. ligger på den krashade datan. men jag skulle iaf göra allt för att det ska vara sommar med en nyköpt ponny 2009 & bada i lidasjön med vännerna i solnedgången.. det känns så himla långt borta nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild. vet den härliga känslan!!



skriv gärna kanske en inlägg om din utrustning eller vad du inte skulle klara dig utan av dina hästsaker!! eller skriva om framtida hästlivet efter berga kanske? bara små förslag:)

2011-01-14 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0