katastrofal. men alltid sötast!

Japp. Idag var det nog vårt sämsta pass på månader säger jag bara! Men ah, tror båda var lite trötta från igår och tror även att coffy hade träningsvärk. Hon hade liksom ingen bjudningen, det var antingen fort fram eller broms hela tiden. Hon tog bettet och vägrade sammarbeta, sköt ut bogarna hela tiden och ingenting stämde.. sista galoppen kändes nogorlunda bra och hon gav efter lite, jag behövde knappt ta i henne. Men hon var okoncentrerad hela tiden och kollade hela tiden på hästen bredvid, hon kollade ut när hon fick tillfälle och började lyssna och titta på duvan i taket -.- Men i alla fall tog emelie lite bilder.

Btw så hjälpte emelie till med stalltjänsten idag och vi blev klara med mina passhästar under 1 timma o: helt suveränt! så idag ska jag bara ta in hästarna och imorgon ta ut dom. Sen är min stalltjänst över :)



kolla va liiiten hon är :'D

stalltjänst är kult.. visst emelie ? haha

min plutt fick stå inne och äta sin lunch för hon blev så svettig efter passet (a)

Kommentarer
Postat av: Erika

fina bilder :)

2011-01-25 @ 14:35:24
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0