nu kör vi!

igångsättningen är inte det roligaste.. men nu ska jag verklige sattsa och börja komma igång igen. Jag har haft en liten svacka faktiskt.. men nu kör vi. När hon är loss och fin igen så börjar träningarna! NU KÖR VI!

bilderna här nedan tog under igångsättningen efter sommarbetet, visserligen efter några veckor. Men den tiden var så hiiimla tuff. Tills oktober blev hon inte som vanligt igen, hon hade ju stått så länge innan sommaren pga skada med så .. ja. Detta är lätt för oss, och jag ska visa att vi kan. Älskar dig min livskraft <3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Älskar din header :D

jätte mysiga bilder :)

2011-01-16 @ 21:05:06
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Ååkej! :) Ingen fara! Det är alltid så roligt att läsa om dig & coffy, och du kommer klara igångsättningen finfint! Sköt om dig, Kram!

2011-01-16 @ 22:30:06
URL: http://fjojj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0