Pigg powny leka bäst :)

idag träffade jag min älskling! ååh vad glad jag blev. Nu är jag hel igen :) hon värkade lika glad hon. Men lika taggad som en jag vet inte vad haha. Så jag gick en stund med henne och släppte henne i ridhuset! har aldrig sett något liknande XD hon stod och bockade PÅ stället, sen sköt hon iväg i världens fart och var helt wild. Hon såg ut att ha riktigt kul faktiskt, efter det gick jag med henne i ridhuset och lugnade ner henne.

Gick tillbaka till stallet och kollade igenom henne, borstade och pussade å kramade massor.
Saknat min lilla tjej jätte mycket. <3


Kommentarer
Postat av: therese

fatta va tråkigt hon måste haft under lovet :O hon har nog saknat dig med hahah :) du skulle filmat dampet;)

2011-01-10 @ 22:28:02
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0