ryttargalan

hejsan, efter en underbar helg hos emelie så är jag äntligen hemma och kan blogga lite, förlåt än en gång. Usch känner mig så himla dålig som inte ens kan skriva ett tidsinställt inlägg. men .. aja.

Ryttargalan då, den var riktigt trevlig! Det delades ut massor av priser, man åt god middag, pratade om allt mellan himmel och jord. Tävlade om vem som kunde göra den snyggaste käpphästen XD haha! Riktigt många skrattstunder blev det då vårat lag vart så seriöst att de blev oseriöst. Men ah, nu kan man ju göra en käpphäst oxå! wiie. haha.

Så här kommer någon bild från ryttargalan som är hästrelaterat.

haha i våra finkläder sprang vi ner till rebeckornas små söta ponnyer som dom precis
flyttat till SRK's stall. Riktigt söta :)


käpphästarna, varav en käpphund. Haha!



haha våran är då den fina fuxen golden åke. yeah, vilken skulle ni röstat på? :D
(klicka på bilden för större)

Kommentarer
Postat av: yo quiero bebidaaaaaaaaaaa

klockers röst på den med ben asså - FETT BALL!

2011-01-16 @ 20:52:22
Postat av: Mimmi S

Känner mig lite efter men vad är ryttargalan? hur är det med dig föresten? längesen, synd att flytta från norrga nu när jag står där.. kram mimmi o crux

2011-01-16 @ 21:18:44
Postat av: sigrid

Eran!:D kul idè

2011-01-16 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0