såååååååååå fin ponny <3

wie, coffy var alldeles underbar idag! skrittade i typ en halvtimma och försökte böja loss henne men hon var så himla pigg och vill mest bara springa XD men efter en stund gick hon hyggligt fint i skritten så då travade jag igång henne lite. SÅ nöjd! shit vad fin hon var för att ha gått så lite, hon bjöd på och försökte. Skrittade en stund sedan fattade jag galopp och lät henne gå i hennes tempo (fort) sen jobbade jag henne jätte liiite. Grymt fin! Någon minut över 4 kom jag på att jag hade stalltjänst och skulle ta in hästar XD så jag gav över coffiloo till alicia så fick hon trava och skritta av henne :) hörde att det gick bra och hon tyckte om henne hihi. Coffy är ju så himla snäll! tihi

hon var även hur mysig som helst i stallet! Sänkte huvet när jag skulle tränsa och öppnade munnen utan bekämpning och ställde upp sig när jag skulle sadla, stod med öppen boxdörr och hon var helt avslappnad! Tror att det ngn som saknat ridning och mig (A) haha nej men jag är riktigt glad faktiskt!



hittade en gammalbild från sommaren 2009 på mig och coffy <3 saknar..

Kommentarer
Postat av: cookie

härligt härligt!!! bah blicka uppåt mot the world

2011-01-17 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0