Videos från i lördags.

Ridning på mach. Han är som ni ser väldigt springig, han vill helst komma undan arbetet genom att trava fort fort. Men han är ju ett travare, så det är ju inte så konstigt :) Jag älskare! Så det var mycket halvhalter, och i första videon blev han faktiskt förvånatsvärt lugn ett tag. haha söten ! Sen har jag hört att han rusar alltid mot vare sig det är bommar eller hinder. Så som ni ser så är han hyffsat lugn och tom klämde han in galopp mellan mittersta och sista :) Och som ni oxå ser så glider han åt sidan på sista cavalettin ? han har så himla dåligt självförtroende i hoppningen att så fort jag hamnar lite urbalans så vill han inte hoppa. Därför bygger vi upp detta sakta men säkert! ska somsagt bli grymt kul.







Jag och coffy. (inte jag som pratar, och säger "nu räcker det" osv, bara så ni vet)


& detta tempo är jag supernöjd med. Ni skulle sett dom första gångerna, då rusade hon som fan och bara sprang rätt in i allt typ haha! ja, finfina glada ponny <3


Filmning: Sandra Jacobsson http://itsourtimetoshine.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma Csendes

AHAHAHHA, älskar att man ser pijanoDAMP i bakgrunden ;))

2011-01-26 @ 00:14:45
URL: http://pijano.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag måste bara skriva att jag tkr din blogg är så himla bra! Det är kul att få se dina ttränings taktiker och bilderna och ALLT ! Sen så är Coffy supersöt och ni passar jättebra ihop tkr jag :D Fortsätt att blogga såhär, din blogg är underbar !

Kram Ellen :)

2011-01-26 @ 15:28:49
URL: http://ellewns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0