bloggens första största bloggpause

Som ni förstår tar jag en bloggpause nu när jag inte har någon häst att skriva om eller något. Dessutom åker jag bort i 2 månader till spanien IDAG, då jag är halvspansk och har halva släkten + vänner där nere. Så ja, det här var väll allt för mig. Kommer kanske rida lite hästar och jobba i stallet som ligger typ 2 km från där min kusin bor så kan väll kanske blogga om det då.. följ därför mig med bloglovin. Annars så ses vi väll i höst när jag kommer tillbaka. Antar att ni kommer ha glömt bort mig och coffy då.. men coffy finns kvar i mitt hjärta förevigt. Hon kommer alltid vara bäst. Följ hennes vardag på bellas blogg nu istället. I höst får ni följa min resa med letande efter storhäst med provridningar landet runt, kanske europarunt. Jag ska hitta en underbar häst, det ska jag. Kram på er allihoppa!

3 gamla bilder på mig och vackra gusta som nu inte längre finns..

Kommentarer
Postat av: mollie

kolla in min nya blogg design! och vad tycks? :)

2011-06-26 @ 10:56:45
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0