Frågan om coffys nya ägare.

Nya ägaren på min ponny Dark Coffee heter Gabriella/bella landerman. Hon kommer skriva om sin vardag med coffy på www.livetsomgabriella.blogg.se där vi kan följa dom. Snacka om att jag kommer vara största stalkern altså! Fick nydligen ett mms och telefon samtal från att dom var framme i kalmar och att resan gått bra. Coffy hade gjort precis som vi förklarat till dom att hon skulle göra (backa ur transporten sakta, stanna när hon var ute på rampen, titta sig åt båda håller och gå ner lugnt), hon är nu i sin nya fina box och får stå inne i natt, hon var lugn men nyfiken. Låter likt min tjej. Åh. Det brasst igen när jag fick se bilderna. Nu inser jag verkligen påriktigt att hon är långt borta ifrån mig.. fa-an också. Kom på mig själv här efter att jag skrivit min och var tvungen att stryka över det. Ännu jobbigare ;(




coffy framme i kalmar!

Kommentarer
Postat av: majja

ÅH! SHIT! världen är liten ibland!



Bella står i min förra låtsas mammas familjs stall, jag hade min allra första ponny där. Superfint stall och Coffy kommer må kanon där och min kompis har sin häst där så jag kommer träffa Coffy!

2011-06-22 @ 17:06:28
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: therese

de kommer bli så jävla bra :) <3

2011-06-23 @ 00:25:47
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0