grymt glada tjejer

Kom hem för en stund sen. Hämtade henne hur lätt som helst i hagen och myste med henne vid spolspiltan. Red ute vid paddocken och jag var beredd på en trött och lite lojj ponny eftersom hon har stått ute i 2 nätter och antagligen inte fått så mycket sömn, sprungit runt mycket och ätit upp sig. Men nejnej, piggare än någon annan dag och hur glad och posetiv till arbetet som helst. Så himla fin, flyttde mycket för skänkeln och såg till att hon verkligen trampade under sig. Vid paddocken så finns det ett "terräng" hinder som man hoppar ut från paddocken i, skulle testa att hoppa ut från den och ibörjan förstod hon inte och bara "va matte, ska jag hoppa ut från hagen?! aja okej jag gör vväll de" Så hon stannade till lite men hoppade upp sig kanske 1 meter över, så himla kul xD Sen efter det kom det ett till terräng hinder som hon gladerligt hoppade. Skrittade ner för en bank och hoppade upp för den som hon tyckte var skit kul, gick även över båda broarna, den platta och "runda". Så himla kul att se henne så där glad. Efter så svampade jag av henne och gick till sommarhagen. Snacka om att hon blev glad att få komma ut till vännerna.

Fick en liten fil från när jag hoppade ut från paddocken 3dje gången :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0