hästrubriker är inte min grej..

hej gott folk! Har jobbat på gården idag, spridit skit på åkrarna och lite sånt. Det var väll roligt :) Nu efter så ska jag byta om till ridkläder och ut å hoppa Mach! Ska försöka hitta någon som kan fotta.. för jag vill verkligen ha bilder med honom. Blir troligtvist sista hoppningen för vårterminen.. lilla mach! Sedan ska jag fota & hjälpa Johanna när hon hoppar. Slutligen hoppa Coffan! Vi ska hoppa och fota utomhus så det lär äntligen bli fina bilder!
Måste bara bestämma mig för vilken outfit jag och hästarna ska ha..



tänkte svara på en kommentar också

Anonym om veckoschemat:

vart har du köpt koftan? och ridbyxorna? :p
din blogg är grym! kram :)


svar: Först och främst, tack för att du tycker det :) Och, jag köpte koftan på hööks för ganska länge sedan, byxorna minns jag inte ens vart jag köpte dom men det är märket copperfield så du kan ju leta upp dom på internet kanske? kram kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0