jump is all I need

Fan vad jag älskar att hoppa altså. Fan vilken kick! Åh! Skulle ju hoppa Mach men han var tvungen att avmaskas så jag kunde tyvär inte rida honom.. I alla fall så började vi bygga en liten minibana. Tog in hästarna och fixade dom . Gick så himla bra att hoppa, fan va nöjd jag är. Trots det torra och tunga underlaget & den stekiga solen tog vi oss igenom alla hinder mycket fint! :') Så himla pigg och frammåt men drog liksom inte alls. Hoppade slutligen något på 1m,  och det gick väldigt bra.

Efter jag ridit coffy så höll jag lektion för Johanna, hoppade upp och hoppade av Hazena lite för hon var otroligt pigg. Sen hjälpte jag Johanna, gud va bra det gick. Lite pepptalk och sånt så fixar det sig alltid hihi. Allting går, bara man vill.

Idag åkte många hästar hem, eller på beten. Riktigt tomt i privatstallarna.. så himla tråkigt. Coffy flyttar nästa vecka, vart vi flyttar vet jag inte.. än. Men vi får väll se. Det löser sig alltid, på ett eller annat sett. Hjälpte även angelina och loppan att lasta deras hästar, vet inte varför men jag tycker det är otroligt roligt att lasta "svår"lastade hästar. Men inte när dt kommer till ens egna haha. Nej men man kan testa så många olika metoder, alla är så himla olika. Det är kul! Nu kommer lite bilder från idag då!


min, bara min. <3


(lånade hjälm, stövlar, väst från johanna) så himla rolig att hoppa :)

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - PONNY.BLOGG.SE

Fina ni är, du&coffy:D!

2011-06-01 @ 23:39:43
URL: http://ponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0