procenten ekar i mitt huvud

Idag kom några från kalmar och provred coffy. Coffy och hon passade, och om allt går vägen så kommer hon komma till paradiset. Det kändes så rätt. Och dom blev helt fästa i coffy. 99,9% säkert. Inom 14 dagar så är coffy kanske inte min längre. Antagligen. Jätte säkert. Jag skakar, kan inte riktigt inse, inte riktigt förstå.. Min bästa vän, min aldra bästa vän. Tårarna kommer aldrig ta slut, du är så fin. 2 år. 2 år, du och jag i 2 år. 2 underbara år. dom 2 bästa åren i mitt liv. Älskade ponny, drömmer jag? :(  Jag har nog inte insett vad jag har gett mig in på, inte riktigt insett att jag aldrig mer kommer kunna kalla dig min, jag har en klump i magen, den kommer nog spricka när jag ser dig lastas på transporten och försvinna ur min vardag.. Dark Coffee, jag .. jag vet inte vad jag ska skriva något mer ;(  ♥




Kommentarer
Postat av: Kim

varför säljer du henne? :)

2011-06-10 @ 18:35:38
URL: http://kimogefja.blogg.se/
Postat av: Emma

Coffy och du kommer alltid vara finast, vad som än händer ! ;)

Jag bor ca 5 mil ifrån kalmar, så om de köper henne och kommer tävla med henne kommer jag få se henne och så <3

2011-06-10 @ 19:00:25
URL: http://ponniemuppisarna.blogg.se/
Postat av: majja

Du och Coffy kommer alltid vara en i mina ögon, ni är bäst <3



Vad heter hon som ska ha henne? Jag bor ju i kalmar så jag kommer kanske få se henne!

2011-06-10 @ 20:02:09
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är så sjukt fina tillsammans. ni är gjorda för varann, man ser bara äkta kärlek mellan er två. är så sjukt avundsjuk på dig som har en sån fin ponny. hon ser så trevlig ut och mysig. As gullig! :')



vet snart hur det är, min sköthäst som jag har känt i 4 år snart,ska dö efter sommarn. Sista gången jag kommer se henne är på fredag, jag kan inte fatta det. Att jag aldrig mer kommer få se henne mer efter det. det är helt otroligt, det är min bästa vän som man aldrig vill skiljas ifrån. En som alltid finns där och aldrig säger ngt onödigt. Jag älskar henne mer än allt och hon är hela mitt liv. Man kommer inte kunna fatta det, att en gång tar det slut. Men redan på fredag? det är inte rättvist.



Finns michelle, du är så himla duktig och stark. Alla sagor har ett slut, men coffy kommer alltid att veta att du älskar henne. Säg inte hejdå till henne, säg vi ses igen :')



kram till dig fina du! <3

2011-06-11 @ 23:25:28
Postat av: Reby Solo - Hundbloggare

Jag har gråtit blod över Malte... det känns fortfarande inte ens verkligt. Men både Malte och Coffy har jättebra hem nu och du kommer säkert att få träffa henne igen!

2011-06-12 @ 01:11:07
URL: http://reby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0