varför?

Fick en fråga varför jag sålde coffy:

Jag vill komma ut och tävla lite högre klasser, om några månader fyller jag 18 år och kan inte längre tävla coffy. Kommer gå på berga i 2 år till och dom två åren vill jag uttyttja för efter det kommer jag flytta till spanien. Och det kommer vara sjukt svårt att sälja coffy då för dels har hon blivit äldre då och dels så kommer jag ha haft henne i nästan 5 år.. Därför vill jag köpa en stor häst. Sedan vill jag ha nya utmaningar. Vill hitta några bra människor till coffy, kunde ta 1 dag, men det kunde också ta flera år och nu när jag hittat några som jag vet hon kommer ha det hur bra som helst hos så måste jag ta den chansen. Coffy är min aldra bästa vän och jag är verkligen mån om vart hon hamnar. Jag måste gå vidare, lämna ponnytiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0