äntligen avmaskning.

Avmaskad och klar! Efter att jag slutat skolan gick jag ner till Coffy och tog in henne från hagen, fick hjälp att avmaska henne. Ibörjan ville hon inte alls vara med men när jag gick in och visade att det inte var någon fara så gick det faktiskt bättre! Direkt efter det stod jag och borstade som en galning, hon fäller ju sjukligt mycket nu! Sedan gick jag ut med henne en promenad. Hon lyssnade väldigt bra när jag stannade och så men var lite trött.. vill bara att hon ska bli av med all mask så hon blir piggare igen! Vi träffade på två småsmå ponnyer i hagen och det tyckte hon var jätte spännande ;) haha! Underbart väder i alla fall. Vill börja rida NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0