back 2 hästryggen!

Idag efter skolan gick jag direkt ner till stallet med carro, janina & sirre, vi tog insläppet eftersom stalltjänsten inte var där? Aja, i alla fall så skrittade jag, ruby & sara ut barbacka på våra ston! Första stegen var alla 3 lite taggade men det dröjde inte lång tid innan alla lunkade på som. Red med hackamoret och hon lyssnade otroligt bra på mina förhållningar! Stannade för minsta litet bakåtlutning och jag kände bara på henne några steg och hon var fin å framåt!
Travade något steg och hon kändes helt normal! Jätte skönt faktiskt. Men hon får stå med lindade ben under natten idag igen för att vara på säkra sidan.

Riktigt mysig ritt eftersom hästarna var så framåt. Likaså idag gick coffy fram till kossorna och började äta från deras hö utan att bry sig om dom XD så himla söt!


medan jag mockade fick hon stå i stallgången och käka sitt hö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0