en förberedelse inför våren!

Idag åkte jag mamma & pappa till hööks för att testa storlekarna i racesafe väst. Ingen passade mig men det fanns tydligen en sista som skulle va xxs + 2 cm så ska testa den när dom beställt in den och hoppas på det bästa! annars får jag väll leta vidare helt enkelt. Och förresten visste jag inte att hööks börjat sälja märkes grejer? Vilken chock! Dom hade en liten hörna med M.H grejer & HV polo. Testade M.H stövlar och hittade ett som satt riktigt jävla perfekt. Kollade upp måtten och skrev ner dom haha för vill helst inte ha dessa stilrena stövlar utan vill ju alex´s booths. Tillslut köpte jag ett par röda gummistövlar inför den geggiga våren. Tittade förövrigt lite på träns men hittade inget som jag fastnade för så hoppas hitta något på lyckås :) dessutom har lyckås bättre kvalité på sitt läder.. det träns som jag köpt från hööks har alla gått sönder på ett eller annat sett.. nä usch :)

http://ridahest.blogg.se/images/2011/210565_01_133060987.jpg
det kommer matcha snyggt till min utrustning, men frågar är; hur länge kommer dom hålla? fanns redan ett par som låg i korgen och var helt spruckna haha.. men aja dom var på rea och kostade endas 90:- så :)

Kommentarer
Postat av: kim

jag fick ett träns i julas och det har typ redan spruckit, och det var från hööks xD

2011-03-02 @ 17:21:00
URL: http://kimogefja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0