en snabb uppdatering!

tjena, kom precis ut från duschen. Jag har jobbat i ladugården idag och egentligen behövde jag inte duscha (haha) för Linn sprutade ner mej med vattenslagen så jag blev DYBLÖT från topp till tå. Ha-ha-ha! Så massor av vattenkrig i laggårn ;) Kulkul! Var ju ensam etta idag med så det var faktsikt nice!

Nu ska jag bara käka middag och dra ner till stallet. Får se om det blir en promenad eller om ridhuset är tomt så kan jag släppa henne / leka. För känner att jag är för sliten för att rida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är hazena kvar i ert stall?

eller har hon flyttat tillbaka till grällsta?

eller hon rebecka kankse köpt henne? :)

berätta gärna ;)

2011-03-09 @ 03:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0