Fredagsritten!

Åh idag under svenska lektionen tog vi i klassen en bonde bild till vår tidning ;) Coffy fick självklart vara med och hon skötte sig faktiskt jätte bra även fast det var en traktor som folk klängde på, 1 liten envis kalv och 3 griskultingar som skrek! Haha, ni får se bilderna när jag fått dom!

Nu har jag vart nere i stallet och mockat å fixat tillsammans med Carro! Man tackar för hjälpen! Och ska bara packa allt sen ska jag ner till stallet igen och rida ut en sväng, sedan kommer pappa och vi ska väll avmaska henne å massera lite. Sen får det vara nog för mig :) Ska förresten prova hennes nya schabrak+huva och fota idag så ni får även bild på det!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hehe varsegod ;)

2011-03-18 @ 15:47:08
URL: http://calbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0