Galen uteritt!

Öh, gissa hur min uteritt gick idag? Ja, galet! Haha shit, skrittade fram vääldigt länge och det funkade, men så fort jag kortade tyglarna och la till lite skänkel bokstavligt flög hon fram i världens trav. haha, längde på stegen som fan och var allmänt söt! Red lite på rakan fram och tillbaka. Hon bockade faktiskt för första gången med mig idag (altså större bocksprång) och jag tror faktiskt det var av ren glädje! Och shit vad hon galopperade? Det var nog det snabbaste jag galopperat med henne någonsin - & då har jag endå galopperat fort och släppt av henne på åkrar! Så.. ja, piggelin. Men jag förstår henne, hon har ju fan tagit det lugnt i 2 veckor. Imorgon blir det att böja loss henne (jag vet vem som kommer tappa tålamodet!) Efter så borstade jag henne länge och lindade hennes ben.

Olle och Anders följde med på promenaden och fotade,
dom var rätt så förvånade hur fort det gick! XD




haha härligt var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: therese

söötisar :)

haha oj. det måste gått fort! hihi :D

2011-03-23 @ 19:54:59
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0