gårdagens lilla rodeo

Hej hej alla, har haft sjukt mycket att göra så har inte hunnit att blogga alls varken idag eller igår. Men nu gör jag det! Gårdagen hade jag satt lugn uteritt på schemat. Jag red ut med Columbine, och olle cyklade medan anders sprang brevid. Coffy brydde sig varken om Olle som cyklade som en galning eller anders. Men sen var hon verkligen överpigg och var totalt.. stoig haha! Verkligen spänd, så det blev inte direkt en så lugn ritt. Så efter den lilla ritten så gick jag in på utevolten (som förövrigt var väldigt fin!) och försökte få henne att varva ner. Tillslut gick hon ner i en lägre form och var väldigt lugn. Kändes som ett bra avslut! Knazpåni hon är!


hon har så himla mycket energi hon vill ta ut altså.. och jag med! Vill hoppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0