Godmorgon hästfolk

Hejsanhejsan, idag är jag hästlös och stalltjänsten tar hand om henne :) Nästa vecka är det jag och janina som har stalltjänst så då kommer coffy få gå varje dag. Tänkte lägga upp ett schema innan jag drar vidare då. Förresten så ringde dom från alex boots och sa att dom skickat iväg min beställning. Dom var verkligen trevliga och hjälpte mig med storlekar och så. Så om 8a veckor (senast!) har jag mina efterlängtade stövlar hihi! Jag kommer säkert hinna glömma bort dom xD

Måndag:
Lugn kvällsuteritt.
Tisdag: Lugnt dressyrpass i ridhuset under lunchtid.
Onsdag: Lite hårdare dressyrpass i ridhuset efter middag.
Torsdag: Uteritt någon gång innan middan.
Fredag: Dressyra i ridhuset på dagen och kanske skritta ut på kvällen.
Lördag: Jobba lite med bommar i ridhuset.
Söndag: Tömköra/Longera/leka i ridhuset

Så, känns som om jag kommer hålla det ganska bra.



Kommentarer
Postat av: therese

jag tror du har glömt nån på din planering! Hihihih bara säga till om du råkar va lite för trött :D (om inte jag är det) hehehe :D

2011-03-27 @ 20:41:52
URL: http://superterran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0