haha en helt flummig barbacka ritt.

Ja, vad ska man säga egentligen. Jag och Sara red ut barbacka idag igen, blev lite mer trav idag! Snacka om pigga hästar ;) Fast verkligen inte på något negativt sett. Dom stack inte eller så utan bara trippade fram och fångade tillfället liksom haha. Nae men det var lite roliga saker som hände på vägen som jag inte kan skriva ner här. Idag får coffy stå utan lindor på natten så får vi se om det blir någon skillnad imorgon! Om inte så tänkte jag rida ut själv och galoppa lite korta sträckor.

Red förresten med hackamore idag med, hann inte täcka av eftersom jag hoppade upp direkt från boxen typ XD Lite brådis för att sen hinna till middagen liksom! + mocka och göra höpåsar! Men ja, känns skönt att inte ha ridit på riktigt på hela veckan så är grymt taggad på det nu!


haha lite äldre bild från vinter 2010 när jag på en naken coffy ;)
lite skillnad från regler då till nu!? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0