haha vad hände?

Under första halvtimmen var hon kattastrofal. Gud, jag höll på att ge upp hela tiden. Men försökte tänka om.. skrittade och lugnade ner mig. Så var hon lite bättre sedan. Så det jag fokuserade på var att få framåtbjudning i skritten och när jag fått det så travade jag på och fyfan va fin hon blev! Spände av och travade på lugnt! Gud, kändes som februari månad typ. Fast liiiite mer jobb med innåt trillningen altså, så flyttade bakdelen mycket och tryckte in bogarna. Åh, snacka om att jag blev glad! Det finns hopp fortfarande hihi.


Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se - Även kallad "En satsande ridskoleryttare". Där får du följa min väg till toppen med ridskolehästar. :)

Jag kör nu också en "dagens blogg"-tävling, där du kan vinna en länk till din blogg och det ända du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



Väldigt fin blogg! :D

2011-03-25 @ 23:31:45
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0