kärt ponny har många namn!

Haha kom på en sak, jag både säger och skriver tusen olika smeknamn till min ponny! Nu tror vissa att också att jag menar olika hästar ibland; ska göra klart för er att det är en och samma häst; Basnamnet är altså "Dark Coffee". Det jag brukar kalla henne mest är som ni märkt "Coffy". Dels för att det är så lätt att säga och dessutom otroligt gulligt då jag älskar alla häst namn som slutar på "Y" hihi.

I alla fall andra namn runt om är då:

Coffyloo
Lilla tjejen
Coffefee
Ponnyskrutt
Tjockis (hon är allt annat än tjock, men det låter så gulligt ju haha!)
Kaffe
Coffiloppan
Vännen

Sedan finns det massa andra, men dessa är dom som förekommer mest ;)



jag tror alla har tusentals smeknamn på sina hästar! eller har jag fel? (;

Kommentarer
Postat av: Emma

åh så vacker ponny ;)

2011-03-15 @ 17:11:14
URL: http://ponnyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0