Lite vårfix

Innan middagen gick jag ner till coffy igen och ryktade henne jätte länge, men innan det stod jag länge med ryktstenen och drog bort en massa päls! Så nu har det mesta ramlat av :) Sen fick det bli rengöring av svans, flätade hela svansen och pysslade lite. Sedan tränade jag med glanssprayen vid manen och efter ett tag kunde jag tom spruta bakom öronen, och då stoppade jag där! Sjukt duktig :') Fick också bli årets första renspolning av ben haha! Eftersom det blivit lite lerstänk på benen så var det läge att spola av med varmt vatten hihi, tror hon tyckte det var lite mysigt. Sen fick hon stå naken en till stund så hon fick lufta lite.

Ja det var väll det, imorgon ska jag äntligen sitta upp i sadeln, med då rider jag nog bara ut och känner på henne i alla gångarter sedan på torsdag försöker böja loss henne lite lugnt i ridhuset.


rätt gammal bild, men den är superfin endå. <3

Kommentarer
Postat av: Carolina Andersson :)

Sv; Wii jaa :D

2011-03-22 @ 22:31:53
URL: http://calbm.blogg.se/
Postat av: Carolina Andersson :)

Sv; Tack :')



Fail att inte du kan se den x)

2011-03-23 @ 07:49:14
URL: http://calbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0