okoncentrerad ponny är aldrig kul!

Gick upp som alla andra dagar denna vecka till stalltjänsten klockan 7! Sen hade man ju skola men på efm så jobbade jag i maskin. Jätte rolig dag i maskin faktiskt! Jag och Emelie fick köra lastarn och flytta halmbalar till ko-lösdriften samt flytta hösilagebalar ;) det var faktiskt kul! Efter det fick vi tömma plastkonteinern, sen köra kornkross till stallarna. Ja, askul! Efter detta stressade man ner till stallet och tog in coffan. Red lite lätt i ridhuset, usch gick verkligen dåligt. Dom höll på och fixade med taket så det bankades hela tiden, hon reagerade iofs bara med att titta upp då och då så jag ska inte klaga allt för mkt kanske.. men jag tyckte verkligen det gick dåligt. Ingen bjudning i skritten så jag kunde knappast jobba henne och jag hade glömt både spö och sporrar så man fick ju använda massa ben som jag har träningsverk i. Ååh blä! Ska rida i ridhuset imorgon igen så får hoppas på att det går bättre! :)


Kommentarer
Postat av: anna

Hahah, jaa känner igen den känslan när hästen inte har någon som helst bjudning ;(

Kolla min blogg? (:

2011-03-09 @ 19:20:30
URL: http://elphinsdarby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0