photoshoot, hjälp!

Nu när vädret börjar bli fint så hade jag snart när det blivit en aning finare och kanske lite grönt kommit ha en photoshoot på mig och Coffy. Den ska vara speciell & fin. Men jag kan inte komma på något tema.. altså vad vi ska ha på oss och hur miljön ska vara. Photoshoot's jag haft innan har ju vart ganska fria men nu vill jag ha något där man verkligen förmedlar typ kärlek haha :) Vore grymt snällt om ni kunde hjälpa mig att hitta på något åt oss!

Några tidigare photoshoots


tema: färgglatt och lite ödemark liknande. foto: Elvira Johansson

tema: vår foto: Carolina Andersson

tema: höst foto: Elvira Johansson

tema: vinter foto: Erika Svedlund

tema: dreampic foto: Oliva Larsson

tema: sommar foto: tommy lundh

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson

Jagkanfota om du vill :D!

2011-03-27 @ 18:58:25
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: wilma

puss bilder, kram bilder, så ska ni har rött på er (y)

2011-03-27 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0