så himla värdelöst.

ååh jag blir så less på mig själv. fan!  Februari månad gick så jävla bra, från början till slut. Mars går allt åt helvete. Ridningen gick verkligen inge bra idag som ni förstår, dessutom gick dragkedjan på min ridstövel sönder mitt upp i allt. Jag ville bara skrika! Jag orkar inte mer! Sånna här dagar vill man bara sluta rida och ge upp allt. Kvällsfodrade och lugnade ner mig, men jag mår piss över att det gick så dåligt iaf. Nya tag imorgon! Hoppas verkligen det går bättre.. hejdå.


jag vill bara le och vad glad på hästryggen igen. Det enda jag vill. Nu är jag typ mer gladare när jag är på marken med henne. Det är verkligen inte coffy som gör fel, det är jag. hela tiden. och jag orkar inte med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0