Coffy ute på annons.

Visste ni att jag för några dagar sedan la upp coffy på annons? Uppdaterade den idag. Har fått rätt många intressanta svar. Får se när jag ska klämma in provridningra. Min älskade, finaste coffy. <3

Säljes
  
Datum: 2011-05-30    (Uppdaterad: 2011-05-30 14:29:51) Annonsid: 488826
Fin D ponny
Fin D ponny. Hästar säljes
Fin D ponny. Hästar säljes

Typ: D  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 1997  
Namn: dark coffee  
Säljer med stor sorg i mitt hjärta mitt älskade D ponny sto. Har ett hjärta av guld. Hon är en utmaning för många men otroligt rolig att rida och hålla på med. Passar den lite mer erfarna och envisa ryttaren. Coffy har tävlat upp till LB i hoppning och hoppat 125 hemma. Hoppar gärna terräng hinder. Pigg men lydig att rida ut med ensam som i grupp. Vill hamna hos en tjej som älskar att pyssla om henne och ge henne massor av kärlek för det är hon värd.

se vår hemsida: http://coffytillsalu.blogg.se för mer text och bilder/video.

Säljes pga. Övergång till storhäst.
Säljes innan 23 Juni då jag sedan åker till spanien och hon släpps ut på bete, så hon kommer isf ut på annons i höst.

Kan lånas ut under månaden Juli på prov för ev. senare köp!!

viss utrustning ingår i priset, endast seriösa svar.
 
 
 
Pris  42 000 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0