Jävla golfboll, dags för tårta!

Idag (söndag) red jag ut, som jag sa. Hon var inte så jätte fin när jag försökte rida henne, rätt spänd. Men det gick väll helt okej - tills jag kom till golfbanan. Eller jag red på andra sidan. Så är det en stor golftunering fullt med människor och då stannar hon till och kollar. Går förbi lite fundersam och helt plötsligt kom en golfboll mitt framför oss och Coffy bara kastar sig åt sidan medan jag inte riktigt hänger med och ramlar av åt andra sidan. Ingenting speciellt hände och hon stannade nån meter brevid och bara tittade på mig xD Jag landade iaf mjukt! Så det var bara att gå en bit förbi allt och hoppa upp igen. Mitt första avramling iår, kanske på 1 år! Jag brukar har jävligt bra balans och har fått höra det i högtalare på tävlingar, från tränare och från beskådare haha, jag krigar mig alltid upp igen, oavsett. Men nu satt jag där med långa tyglar utan stigbyglar och tänkte på att det snart var sommarlov! :P Resten av vägen gick bra. Nu har jag tusen myggbett på hela armen xD.

Ska ut nu och ta in hästar, så vi höres :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0