lätt och jobbe

PRECIS! Tycket det är riktigt lätt att stalltjänsta i stallet när man vaknar upp till stark stark solsken och hästarna är glada och fina. :) Vi släppte ut coffy och hennes två hagkompisar i en annan hage i dag full med gräs! Dom rörde inte ens sitt morgonhö om man säger så haha! Mockade endast 3 boxar sen var det klart för morgonens pass, riktigt skönt! Idag vet jag inte riktigt hur det blir. Kanske bara rider lite mjukt i ridhuset någon fåtal minut och sedan rider jag ut! Det är ju informationsdag idag på berga, lite roligt! Hoppas jag inte har samma failiga otur som förra gången då jag red i ridhuset och minst 100pers ställde sig på läktaren haha! Ska försöka se till att rida innan dess och sedan smyga in och lyssna på mötet. Tänk, att det var jag som satt exakt i den sitsen förra året. Vart hade jag kommit? Vart var jag? Hur kommer det att bli? Och titta nu, bor på berga med min ponny och kör traktor å mjölkar kossor - det hade jag inte ens en gnutta aning om!


åh den alldeles mysiga bron som ledde till den långa och härliga tarzanbacken. Saknar!

Kommentarer
Postat av: Michelle Berghäll

Vad kul att råka hitta en blogg som tillhör en Berga-tjej! Har också gått där, bästa åren i mitt liv :)

2013-07-31 @ 11:20:02
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0