man tar vad man haver!

Exakt det gjorde jag och bästa sirre idag när vi blev sugna på att hoppa lite terräng :) Sirre lånade mach som jag egentligen skulle rida men kände att jag inte hade orken då jag är lite ringrostig. Men jag tog min polle så red vi mot flisbanan där det finns 2 plättar med massor utav olika stockar i olika storlekar. Den minsta är kanske 50 cm och den största säger folk att den är 110cm, jag tippar på 1m. Men terränghinder känns alltid mycket lägre än vad dom är eftersom dom inte hålls upp på samma sett eller vad man ska kalla det. I alla fall så hoppade vi och Coffy var GRYM! Klättrade upp i höjderna och hoppade slutligen den största stocken. Fan va taggad jag blev :D Så himla fin hon var, lyssnade grymt på förhållningarna både innan och efter och blev fin och mjuk i galoppen hemmåt sen och jag kunde jobba henne i en lågform. SÅ nöjd! Jag och Sirre flummade asmkt och jag kände verkligen hur jag saknat dedär, en tjej som är precis som mig altså. Det gick förövrigt grymt för sirre och mach, hoppade en stock på kanske 80 cm i ett lugnt och fint tempo. All träning med bommar har gett resultat :D



älskar hennes teknik! :)

<3




Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh jag vill också! :o <3

2011-05-17 @ 21:41:22
URL: http://calbm.blogg.se/
Postat av: therese

fett KULT jao! grymma ni är :D <3

2011-05-17 @ 21:56:26
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv; Hehe hittar inga häromkring så vi hoppar över pinnar istället ;) <3

2011-05-17 @ 22:15:31
URL: http://calbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0