nya skor är bland det bättre

Åh idag efter skolan blev coffy skodd. Tycker det är så otroligt skönt när sådana grejer är gjorda och klara! Bytte hovslagare idag och han var faktiskt riktigt bra! Fixade hovarna riktigt fina då han sa att förra hovslagaren lämnat dom alldeles för långa? Har ingen koll på sånt men bra blev det i alla fall! Hon var jätte lugn och fin i stallgången så efter hon var klar gick jag en promenad till baracken där jag bor och lät henne beta löst utanför:) Själv lutade jag mig mot henne och nästan somnade. Det var så mysigt! Åh älskade älskade ponny! Hon lyssnade så himla bra från marken altså, så fort jag stanna så tvärstannade hon och så fort jag sprang travade hon brevid mig (löst). Jätte nöjd :) Stod även och pysslade med henne, tvättade ur hennes svans och dränkt den i pälsglans, sedan flätade jag in den upp till så att den kan växa till sig bra nu utan att hon gnuggar sönder den!




Kommentarer
Postat av: therese

du får ta in na i barren så det inte blir så ensamt :D <3

2011-05-05 @ 21:43:04
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: Laramore ^^

Du har en sådan otroligt fin häst! :D

2011-05-06 @ 16:37:18
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0